Kaip būti geru klientu savo treneriui?

Atnaujinta: 2020 m. lapkričio 17 d.


Nuo pat senovės geri mokytojai užaugindavo gerus mokinius. „Mokinys pralenkė mokytoja“, tokį pasakymą tikriausiai esat ne kartą girdėję. Kad to pasiektų, mokytojas arba treneris turi prisiimti visą atsakomybę, atidžiai analizuoti, sekti ir padėti savo mokiniui tapti tuo, kuo jis nori. Kitaip tariant - visa nesėkmės našta krenta ant trenerio, ne ant kliento. Tačiau šiandien mes pakalbėsim apie tai, kaip rečiau klysti arba kaip padėti savo mokytojui gali jo mokinys.


Ką reiškia būti geru klientu?

Retai kada nagrinėjama tema, tiesa? Dažniau girdime, kaip buvę klientai apšneka savo trenerius, negu tai, kaip jie gailisi, jog nuoširdžiai nesekė savo programos ar neateidavo į treniruotes. Žinoma, yra mokytojų, kuriems rūpi daugiau ir kuriems - mažiau. Lygiai taip pat yra mokinių, kuriems rūpi iš tikrųjų ir kuriems - tik šiaip sau. Kaip nebūti „šiaip sau“ klientu?

Numeris vienas: būkite konkretūs ir išnaudokite savo laiką tinkamai

Jūs nesat vienintelis žmogus, kurį jūsų treneris prižiūri. Nebent jūs pasielgtumėt kaip Michael Jordan, kuris paklausė savo būsimo trenerio, kiek kainuotų jo paslaugos, jeigu jis treniruotų tik jį? Na, bet grįžkime prie reikalo: kadangi jūs nebūsit vienintelis, savo klausimus ir savo laiką reiktų išnaudoti kuo produktyviau. Lygiai taip, kaip mokytojas namuose galvoja jums užduotis, jūs turėtumėt galvoti klausimus: galbūt kartais elementarius, galbūt kartais labai sudėtingus, tačiau turėkite ir žinokite, ko norite paklausti.

Jeigu bendraujate su savo treneriu nuotoliniu būdu - išnaudokite elektroninio laiško žodžių kiekį kuo kompaktiškiau, klausimus išskirkite taip, kad jie būtų aiškūs ir artikuliuoti.

Nebijokite savo trenerio klausti bet ko, kas jus domina sporto, mitybos ar įpročių formavimo klausimais. Taip netgi galėsite sužinoti ir susivokti, ar jūsų treneris tikrai kažką išmano, ar tėra tik eilinis „googlintojas“

Numeris du: supraskite, treneris - jūsų pusėje, pasinaudokite tuo

Jeigu jūs bėgtumėt į mūšį, juk nepradėtumėt granatų svaidyti ant tų, kurie bėga jūsų pusėje: jūs norit laimėt ir norint laimėt reikia turėti kuo daugiau pagalbos ir paramos. Jeigu draugas prašo šovinių - juos paduodat. Jeigu kažkam reikia pagalbos - ją suteikiat. Tai blogiausia dalykas, ką galite padaryti yra dirbti nepakankamai sunkiai ar taip, kaip prašo jūsų treneris ir neįvykdyti visų jo prašomų užduočių. Treneris yra mokslo žmogus, jis remiasi faktais ir tuo, ką mato priešais save: kuo daugiau faktų, kasdienių dalykų ir savo proceso detalių atskleisite - tuo jam ir jums bus lengviau dirbti kartu. Kaip miegojote, kiek valgėte, kaip jaučiatės, kaip sekasi sportuoti, ką norite pakeisti - visą tai galite išsakyti. Garsiai.


Numeris trys: laiko taupymas

Sutartas laikas yra sutartas laikas. Jeigu jūsų treneris paprašė atrašyti jūsų vieną ar kitą konkrečią dieną - padarykite tai ir atsakykite į visus reikiamus klausimus. Jeigu sporto salėje sutarėte vieną laiką ir vienokias užduotis - reiktų tokio susitarimo laikytis. Šitas punktas siejasi su aukščiau nurodytuoju. Taigi abu tapkite vienas kito laiko taupytojais.

Numeris keturi: dirbk taip sunkiai, kaip treneris prašo

„O jūs vaikai taip daryti kaip Jurgelis prašo“, mokykloje, pradinėse klasėse dažnai dainuojama daina. Arba jau nebedainuojama, nes nuo mano laikų, tikriausiai, daug kas pasikeitė. Bet vis tik, sporto salėje klausykitės ir atidžiai atlikite visas užduotis, kurias treneris jums nurodo atlikti. Ir, žinoma, klauskite, jei kažko nesuprantat ar jaučiatės blogai - tai nereiškia žūti sporto klube dėl to vien pakartojimo, tai reiškia, nebūti tuo bjauriu mokinių mokykloje, kuris vis galvoja, kaip pakenkti savo mokytojams, o būti tuo, kuris nori tobulėti.

Tai taip pat nereiškia, kad nereikia pasakyti, jog yra sunku. Bet kaip aš dažnai sakau: „turi būti sunku“. Norint pakeisti savo kūną arba priversti jį sustiprėti ir adaptuotis, reikia įdėti daug pastangų - tai vienas iš tų dalykų, kurio mūsų kūnas nenori daryti. Kaita reikalauja daug energijos ir resursų, tai reiškia sunkaus ir nuoseklaus darbo.

Būkite nuoseklūs, sekite ir atlikite savo treniruotes taip, kaip treneris jūsų prašo, skirstykite savo baltymus, kalorijas taip, kaip paprašė sporto kelyje jus lydintis žmogus. Kitaip tariant, suvienodinkit savo ir savo trenerio darbo etiką: dirbkite iš vien, vardan vieno tikslo ir vienas kitu pasitikėkite proceso eigoje.

Dirbdami kartu, jūs ne tik pasieksit norimų rezultatų, jūs išmoksite jų siekti patys, išmoksite naudoti įrankiais, kuriuos jums duoda jūsų treneris: sporto, mitybos, kasdienio gyvenimo įrankiais. Tačiau tam reikia ne tik kalbėti, bet ir išgirsti.


Numeris penki: būkite atviri idėjoms

Pasirinkę savo trenerį, tikriausiai, sutarsit dėl daugelio dalykų, tačiau, bus dalykų, dėl kurių jūs abejosite ir prašysite daugiau įrodymų. Štai čia galioja viena taisyklė: jeigu jūsų treneris gali logiškai, argumentuotai, remdamasis mokslu ir praktine patirtimi paaiškinti, kodėl tai veikia arba neveikia, jeigu jis pats nėra juodai-baltai mąstantis žmogus ir jeigu jis jums ne įsakinėja, bet diskutuoja ir pateikia įvairius pateikto klausimo kampus - jis tikriausiai žino, ką kalba. Todėl išbandykite tai. Jeigu treneris liepia, nežino kaip tai paaiškinti, remiasi kvailais ir nepatikrintais argumentais, bando jus įtikinti ir net ne diskutuoja, o nurodo tai kaip neginčijamą tiesą arba netiesą - netikėkite juo ir faktus pasitikrinkite namuose.

Numeris šeši: išmokite džiaugtis procesu

Skirtumą lengva pastebėti laboratorijose arba tokiose sąlygose, kur viskas vyksta tobulai ir pagal planą. Tačiau mes, žmonės, linkę klysti, paslysti, nesuprasti. Mes gyvenime skirtingais tempais, turime skirtingą genetiką, skirtingai suvokiame tikslus, atsinešame vis kitokį patirčių bagažą. Vieni mūsų - lengviau pasiduoda pokyčiams, kiti - sunkiau. Tačiau visi gali pasikeisti. Tik visų staro pozicija ir finišo tiesioji bus skirtinga. Šis suvokimas išlaisvina žmones ir duoda jiems erdvės kvėpuoti. Taip, galbūt kažkas yra greitesnis, bet galbūt savo kelyje jūs patyrėte ir sužinojote daugiau. Tai, kad kažkas sekasi gerai, nereiškia, kad taip bus visada. Prisiminkite klasės pirmūnus: tie, kurie kliovėsi tik savo „talentu“ ir nedirbo nuosekliai, buvo pralenkti tų, kurie pradėjo iš toliau, bet diena iš dienos tobulino savo netobulas sritis. Štai kur didysis klausimas: kuris iš jų labiau mėgausis procesu ir bus linkęs į ilgalaikius, tolimus planus? Kuris iš jų supras, kad vienas paslydimas, tai dar ne tragedija, kad ne toks greitas procesas dar nieko nereiškia.

Kiek kartų esat važiavę tuo pačiu, nuobodžiu keliu, kol pastebėjote ką nors, kas užkabino akį? Tai vadinama maloniu procesu. Jūs sustojote ir džiaugėtės. Nors jūsų tikslas - namai, kelionė tapo malonesnė, nes joje atsirado gražių dalykų.

Kartu su savo treneriu išsikelkite realistiškus tikslus, sekite jo nurodymus ir paslydus - praneškite jam apie tai. Galbūt jis sumažins krūvį, o gal vieną užduotį išskirstys į mažesnes. Žmonės ir klientai panašūs į puzles: vieni ateina ir su savimi atsineša mažą dėžutę detalių, kiti - didelę. Tačiau ir vieni, ir kiti gali pasiekti didelių tikslų, viskas tik priklauso, kaip stipriai jie mėgausis tuo, kaip dėlioja savo dėlionę.

Vieno tyrimo metu buvo pastebėta, kad tie, kurie dirbo kartu su savo treneriu, pasiekė 50% geresnių rezultatų, negu tiek, kurie dirbo vieni. Aišku, darbas su savimi turi savo pliusų - patys ieškote informacijos, patys ją randate, galbūt lengviau įsimenat. Tačiau, jeigu jūs norite kuo greičiau išmokti džiaugtis procesu ir pasiekti norimų rezultatų, geras treneris - puikus pasirinkimas. Ir aš sakau „geras“, nes neslėpkime fakto: yra blogų trenerių. Yra trenerių, kuriems nerūpi, kurie dirba tik dėl to, kad reikia. Todėl išsirinkti gerą ir tinkamą trenerį yra iššūkis. Šiuo atveju, kiekvienas žmogus atras savo mėgstamą pagalbininką, tačiau reikia pabrėžti vieną svarbų dalyką: jeigu jaučiate, kad treneris ne jums, kad jis remiasi ne mokslu, o pseudomokslu ir yra neaiškus tipas - nebijokite jo pakeisti. Tai jūsų svarbi teisė, kurią jūs turite. Nebijokite su juo išsiskirti ir ieškoti kito, geresnio varianto. Tai normali praktika. Kartais žmonės užtrunka, kol suranda tą, su kuriuo lengvai susišneka ir kuriuo pasitiki. Pasirinkite tą, kuris remiasi mokslu, kuris rūpinasi jumis, kuris prisiima atsakomybę ir domisi jūsų procesu, tą, kuris pats nenustoja domėtis ir geba diskutuoti, tą, su kuriuo procesas tampa atradimas ir kasdienis žinių ir gebėjimų tobulinimas.

Būkite pasiruošę, nusiteikę, pasitikėkite savimi ir savo treneriu, ir kartu ženkite sveikesnio gyvenimo link.

Numeris septyni: suraskite sau patinkantį trenerį

Vieno tyrimo metu buvo pastebėta, kad tie, kurie dirbo kartu su savo treneriu, pasiekė 50% geresnių rezultatų, negu tiek, kurie dirbo vieni. Aišku, darbas su savimi turi savo pliusų - patys ieškote informacijos, patys ją randate, galbūt lengviau įsimenat. Tačiau, jeigu jūs norite kuo greičiau išmokti džiaugtis procesu ir pasiekti norimų rezultatų, geras treneris - puikus pasirinkimas. Ir aš sakau „geras“, nes neslėpkime fakto: yra blogų trenerių. Yra trenerių, kuriems nerūpi, kurie dirba tik dėl to, kad reikia. Todėl išsirinkti gerą ir tinkamą trenerį yra iššūkis.


Šiuo atveju, kiekvienas žmogus atras savo mėgstamą pagalbininką, tačiau reikia pabrėžti vieną svarbų dalyką: jeigu jaučiate, kad treneris ne jums, kad jis remiasi ne mokslu, o pseudomokslu ir yra neaiškus tipas - nebijokite jo pakeisti. Tai jūsų svarbi teisė, kurią jūs turite. Nebijokite su juo išsiskirti ir ieškoti kito, geresnio varianto. Tai normali praktika. Kartais žmonės užtrunka, kol suranda tą, su kuriuo lengvai susišneka ir kuriuo pasitiki. Pasirinkite tą, kuris remiasi mokslu, kuris rūpinasi jumis, kuris prisiima atsakomybę ir domisi jūsų procesu, tą, kuris pats nenustoja domėtis ir geba diskutuoti, tą, su kuriuo procesas tampa atradimas ir kasdienis žinių ir gebėjimų tobulinimas.


Pradėti pokyčius su Milo Training

Peržiūrų: 40Komentarų: 0

Naujausi įrašai

Rodyti viską