SPORTO

PROGRAMA MOTERIMS

PAŽENGUSIOMS

Ši PDF sporto programa skirta moterims, kurios jau yra pažengusios sporto salėje ir nori savo treniruotes perkelti į kitą sunkumo lygį. 

 

Pažengęs žmogus sporto salėje yra tas, kuris sportuoja nuosekliai ir reguliariai pusę metų ir ilgiau, geba tinkamai ir techniškai atlikti daugumą pratimų ir gerai pažįsta savo kūną. Čia rasite dvi siūlomas programas: keturių ir penkių dienų. Krūvis ir intensyvumas yra padidintas, didesnė pratimų gausa, ilgesnis poilsio laikas tarp setų – visa tai rodo, kad treniruotės nebus lengvos. Taip pat, čia pridėjome ir panaudojome specialias intensyvumo technikas: superset‘us ir dropset‘us. 

 

Programa skirta moterims dėl dviejų priežasčių: pirmoji – moterims labiau patinka treniruoti apatinę kūno dalį, presą, nugarą ir pečius. Taigi, didesnis krūvis skiriamas būtent šioms kūno dalims. Antroji – moteris gali atlaikyti didesnį treniruočių intensyvumą, ilsėtis trumpiau ir joms labiau tinka didesnis pakartojimų skaičius.

 

  • Keturių dienų sporto programa, trunka 8 savaites

  • Penkių dienų sporto programa, trunka 8 savaites

  • Išsamus aprašymas kaip apšilti, progresuoti ir naudoti specialias technikas

  • Mokomie pratimų video

  • Papildomas PDF su pagrindiniais mitybos patarimais ir rekomendacijomis

 

 

Jeigu jūs pasiruošę pasinerti į kitą sporto lygį, mes pasiruošę jums suteikti visą reikiamą informaciją, kad ši kelionė būtų ne tik įdomi, bet ir rezultatyvi. Besiremdami naujausiais tyrimais, mokslu ir patirtimi, tikimės, kad šios programos jums patiks, bus efektyvios ir nenuobodžios.

39 EUR

KITOS PASLAUGOS

Kontaktai

  • Facebook
  • Instagram

Email: info@milotraining.lt

Tel. nr.: +37062227268
 

*Galime atvykti treniruoti į jūsų pasirinktą sporto klubą Vilniuje.

*Galime treniruoti nuotoliniu būdu.


Rekvizitai:
MILO Training, MB
Įmonės kodas: 305625418

© 2020 MB "MILO Training". Be MB "MILO Training" sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.