SPORTO

PROGRAMA MOTERIMS

PRADEDANČIOSIOMS

Šioje PDF programoje rasite daugiau kaip 80 puslapių informacijos apie sportą, pagrindines mitybos ir kardio rekomendacijas. Programa skirta moterims dėl dviejų priežasčių: pirmoji – moterims labiau patinka treniruoti apatinę kūno dalį, presą, nugarą ir pečius. Taigi, didesnis krūvis skiriamas būtent šioms kūno dalims. Antroji – moteris gali atlaikyti didesnį treniruočių intensyvumą, ilsėtis trumpiau ir joms labiau tinka didesnis pakartojimų skaičius.

 

Čia rasite dvi skirtingas programas:

 

  • Dviejų dienų sporto programą, kuri trunka 8 savaites

  • Trijų dienų sporto programą, kuri trunka 8 savaites

  • Išsamius aprašymus kaip apšilti, progresuoti, valgyti ir atlikti kardio pratimus

  • Mokomieji pratimų video

  • Papildomas PDF su pagrindiniais mitybos patarimais ir rekomendacijomis

  • Programoje aprašytas svorio metimo ir svorio auginimo gaires bei makro-maistinių medžiagų rekomendacijas

 

Abi programos aprašytos išsamiai, su trumpais patarimais, kaip atlikti pratimus, kaip apšilti, kaip inkorporuoti kardio treniruotes, kokios yra ir gali būti specialios technikos, kaip ir kada galite pakeisti savo pratimus, kaip progresuoti ir kaip žinoti, kad pratimą atliekate techniškai tvarkingai – viskas, ko gali reikėti pradedančiajam.

 

Mūsų programų tikslas yra žmogų išmokyti naudotis pagrindiniais sporto ir mitybos principais, išlikti sveikiems ir gebėti išsiugdyti tinkamus įpročius visam gyvenimui. Taigi, jei jūs pasiruošę pasinerti į išsamų sporto pasaulį ir tinkamai jį pradėti statyti nuo tvirtų pamatų – ši programa būtų geriausia pradžia.

 

Jeigu esate pažengę ar pastoviai ir reguliariai sportuojate ilgiau negu pusę metų, ir norite savo treniruotes perkelti į kitą lygį, rekomenduojame rinktis mūsų pažengusiųjų programą, kuri susideda iš dviejų siūlomų: keturių ir penkių dienų programų.

 

Jeigu jums, pradėjus programą, kyla kokių nors klausimų ar neaiškumų, mes visada esame pasiruošę į juos atsakyti. Rašykite mums info@milotraining.lt

39 EUR

KITOS PASLAUGOS

Kontaktai

  • Facebook
  • Instagram

Email: info@milotraining.lt

Tel. nr.: +37062227268
 

*Galime atvykti treniruoti į jūsų pasirinktą sporto klubą Vilniuje.

*Galime treniruoti nuotoliniu būdu.


Rekvizitai:
MILO Training, MB
Įmonės kodas: 305625418

© 2020 MB "MILO Training". Be MB "MILO Training" sutikimo draudžiama kopijuoti ir platinti svetainėje esančią informaciją.